Good Mornin'

Publicerat: 2009-04-09 kl. 10:32:07

Orkade inte blogga igår för jag gick upp tidigt och va i skolan i två timmar sen hem och då var jag helt slut och sov i typ två timmar. Sen så är ju Jessie och Nattis här och då vill man ju hellre vara med dem ;) Skolan då? Det var något tråkigt FN-rollspel typ och vi skulle skriva en resolution. Orkar inte säga mycket mer om det...

Igår kollade jag på en urdålig film. P.S. I Love You. Jag trodde verkligen den skulle vara bra men den.. sög. Jag pallar inte ens skriva en recension om den.

Vad händer idag? Jo, inget de närmsta timmarna men ikväll ska jag nog hem till Frida på lite "rajraj" som Maria säger ;) Men jag är inte helt säker på om jag ska gå ändå, känner mig lite trött och seg just nu men kanske det är för att det är morgon? Men jag vill ju gärna.. men som sagt, får se om jag pallar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0