den sjunde april

Publicerat: 2009-04-07 kl. 16:02:32

Nu är Jessie och Nattis här, mycket trevligt :) Vi tog en tripp ner til ICA för att handla lite mat för dagen, bebismat och blöjer. Sånt handlar man inte varje dag! Juste, jag träffade ju på Micki på jakan så vi tog sällis på tåget till Sumpan ;) :D

Min fot känns för övrigt jättebra! Jag kan gå och springa utan större smärtor, dock inte böja den åt sidan och om jag skulle trampa snett nu... ja då skulle det göra döont. Men annars mår den bra!

Har ju sett klart alla mina serier jag hade på datorn. Så nu har jag ju absolut inget att se! Det är ju lov och allt, man har ju allt tid i världen att kolla så jag har börjat ta hem en japansk serie First Kiss och en koreansk Stairway to Heaven. Hoppas de är någe bra ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0