Trött och utsliten efter en lång dag

Publicerat: 2008-09-19 kl. 21:29:17

Kursen var väl inte så väldans kul. I början helt OK, men sen bara förfärligt jobbig när det började bli "sent" sisådär efter kl två.. Mina ordörandekollegor heter Diana och Christoffer. Vi ska hålla teambuilding och utskottsmöten ihop de kommande veckorna. Men vad gjorde vi idag då? För att fatta mig kort så presenterade vi oss först för varandra, sedan gjorde vi lite sammarbetslekar. Vi på Cybergymnasiet satte rekord på Stubben! Hela tretton pers hahaha. Fan va grymma vi va. Sen efter deeet.. ja vad gjorde vi? Typ hade utskottmöte allihopa och diskuterade hur dåliga resp. bra möten ser ut samt att vi satte upp regler. Sen vare lunch. Äcklig. Näe, kommunala skolor har ingen bra mat vettja. Efter det så hade vi möte allihopa igen och vi skulle komma fram till en motion. Det gick väl sisådär för vår grupp. Vi på Cybergymnasiet är ju inte vana att gå så sent på dagen, vi slutar ju lixom senast två.. Bah. Aja, sen vid fyra slutade vi och det var jäkligt skönt!

Straxt innan halv sju bar det av till Sporthallen för att kolla på vår basketmatch samt sitta i sekretariatet till den. Jag var tidtagare och Jenny skrev. Domarna var jävligt roliga och snacka om snabbmat och snabbmatskedjor med oss, haha! Men nu ska jag ta och fixa i ordning mig för att sova tror jag.. en väldigt lång och slitsam dag ZzZZz... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0