Saaaajk

Publicerat: 2008-09-25 kl. 19:10:12

Är man inte en riktigt knasig klass om alla får IG på ett prov? HAHA. Till och med ett mvgbarn som jag. Grattis till mig för mitt första IG sedan i åttan, hulahula! =) Fast jag var faktiskt bara 0,25p ifrån godkänt.
Aja, hur som helst gick japanskaprovet grymt bra. Vi hade till och med skrivit det där provet innan som test. Eller de flesta uppgifterna iaf haha. Sajk där med! ;) Vi fick även våra japanska böcker! <333333 Ska köpa en imorgon på SunAi men vette fan vilken version jag ska köpa. Ena är skriven med bara hiragana/katakana (tecken) i dialoger m.m. och den andra på romaji (latinska bokstäver). Svårt val. Jag tror jag kommer bli grym på att läsa japanska med ena versionen, och den andra kanske mer på att prata... men ändå båda. Det hela beror ju på hur mycket energi man lägger ner på språket. Aja, ska kolla igenom boken lite till nu och sen ska jag läsa kap. 4 i I Am David och sen äre Idol och sedan Vem kan slå Filip och Fredrik? MATA NE!

Kommentarer
Postat av: Jessie

IG i vadå?! haha hela klassen :P

2008-09-25 @ 22:38:21
Postat av: rebecca

i datorkunskap hahaha

2008-09-26 @ 14:54:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0