Love's a wonderful thing

Publicerat: 2008-09-06 kl. 22:29:15

Har varit en dålig bloggerska de senaste dagarna. Men sådant kommer och går antar jag. Idag var det, eller är faktiskt fortfarande, garagefest! Alla som bor här runtomkring vårat garageplan var inbjudna. Så vi satt under ett garage (flera på rad) och hade knytkalas och snackade med grannarna. Fast man åt bara sin egen mat hoho. Var väl med i någon timme sen drog jag hem och kollade klart avsnitt 14 av den taiwanesiska serien They Kiss Again, en uppföljare till It Started With a Kiss. Efter det så kollade jag på Sagan om Ringen och nu sitter jag här. Vet ej när jag ska sova men blir nog inte ens så sen kväll. Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0