Hejhopp!

Publicerat: 2008-09-23 kl. 14:07:06

Bloggade ju inte igår så nu ska jag berätta vad som hände! Jo, först så fick jag MVG på Naturkunskapsprovet!! Fast först fick jag MVG- och det vet ju alla är hemsk. Ett minus lixom.. finns inge värre! Men sen räknade jag själv ihop mina poäng och såg att hon hade räknat fel! Så jag sa till min lärare och då ändra hon så jag fick bara MVG :D Vi ska förresten få ett nytt stort arbete igen.. jag ska skriva om meteoritnedslag haha. Jag tror ingen annan i klassen valde det faktiskt.. hm.. Aja. Igår kväll hade vi även lagmöte. Inte så mycket att säga om det förutom att vi idag ska beställa nya träningsställ samt att vi ska fixa en back med vattenflaskor! =D
  Ska på träning klockan fem hoho..... är trött just nu men jag blir väl pigg förhoppningsvis. Klockan är ju bara straxt efter två så kanske kan sova i någon timme. HEJ!

Kommentarer
Postat av: jessie

är du släkt med mig?! Förbaskade MVG barn! ;)

hihi puss

2008-09-23 @ 16:10:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0