God kväll..

Publicerat: 2008-09-26 kl. 22:31:15

Snart sovdags, som jag säger varje kväll. Träningen idag gick bättre än väntat. Defensen gick jättebra när vi tränade på den. Är lite stolt. Kan det vara det som gjorde att jag blev uttagen till helgens match? Kanske, kanske inte. Hoppas det i alla fall. Ska borsta tänderna nu och sen läsa isfolket och sedan krypa till kojs. Jag ska upp tidigt imorgon för att vara i hallen vid halv nio. Ska vara ledare för barnen på Smurfbasket premiären. Inte bara jag då, det hade jag aldrig klarat. Utan sju till från laget. Usch, jag har verkligen svårt för barn.. men man måste ju. Dessutom får man ju systerdöttrar/söner snart! =D おやすみなさい!/ Oyasuminasai!


Kommentarer
Postat av: Jessie

aa då får du träna på dom små ;)

2008-09-27 @ 06:57:57
URL: http://pessin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0