Är i skolan

Publicerat: 2008-09-17 kl. 08:11:56

Sitter här i S61D brevid Emy som också skriver i sin blogg, hihi. På väg till skolan, eller rättare sagt på bussen (från karlberg till odenplan) började en man vid 30-45 års åldern snacka med mig XD Först frågade han om jag visste vad hållplatsen vid Östra Real hette. Sen börja han snacka som fan att han skulle bli lärare och massa sånt. Och han tyckte att man skulle läsa massa matematik till typ diskret. Men han var trevlig hahaa.. sen börja han snacka om typ spel, fattade noll men jag låtsades att jag hände med. XD Efter Digital Bild har jag matte och sen schlutar jaag! Kommer vara själv hemma för alla är borta, buhu :( HEJ SÅ LÄNGE!!


Kommentarer
Postat av: emelie

haha, brukar han åka samma tåg ofta?:P

2008-09-18 @ 18:12:33
URL: http://emelienorberg91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0