Yazmina ute ur Idol

Publicerat: 2008-10-17 kl. 22:46:26

Bäst ikväll, enligt mig, av killarna var Johan. Jag tyckte han hade utvecklats något enormt. Rösten var grymt bra denna gång och låter passade honom perfekt. Ingen dålig låt heller för den delen. Sämsta killen var helt klart Robin B. Jag fattar inte vad han gör där. Killen är ju helt klart sämsta sångaren i tävlingen. Bästa tjejen var nog Alice och Sepideh. Alice är alltid bra och Sepideh också men annars gillar jag inte henne så mycket. Sämst av tjejerna var LouLou. Usch, hon är riktigt dålig.
Yazmina och Robin B hängde löst. Förstod att det skulle bli Robin när det stod mellan han och Sepideh. Och Yazmina åkte till slut ut ur tävlingen. Lite synd. För hon sjunger riktigt bra. Det enda som jag tycker saknas är någon slags styrka i rösten. Som juryn sa, det låter lamt. Nästa gång borde Robin åka, han är tråkig.

OBS: Kom ihåg att detta är vad JAG tycker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0