VTFF dag 2 - Temadag

Publicerat: 2008-10-28 kl. 15:05:42

Vad var det för tema? Jovisst, konflikthantering. Det började med att vi kollade på en film i ABF-huset. This is England hette den. Jag tyckte faktiskt inte den var dålig alls. Kanske inte sådär "wow, den måste jag se igen" men den väckte iallafall lite tankar om ditt och datt. Efter det hade vi lunch plus rast i över en timme tills vi sedan klockan ett körde igång med diskussion. Tråkigt. Vi gjorde inget speciellt och fick sluta en halvtimma tidigare. Kan ju bero på att bara nio elever från klassen hade pallrat sig till skolan denna dag. Men men, jag trodde verkligen inte att jag skulle hinna till pendeln som gick 14.14 från Karlberg, men t o m när jag var på Odenplans T-banestation 06 så hann jag. Men springa det fick jag. Så nu är man ju iallafall lite uppvärmd till träningen senare idag. Tjohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0