Tillbehör till min iPod

Publicerat: 2008-10-26 kl. 21:10:12

Idag har jag köpt nya hörlurar och ett nytt fodral till min iPod. Riktigt, riktigt najs! Nu är både jag och min iPod glad. Oj, jag har helt glömt bort att berätta att min äldsta storesyrra fyllde 25 år igår! GRATTIS! Imorgon blir det höstlov för de flesta av er som läser denna blogg, men inte för mig! Nej jag ska bege mig till Eriksdalshallen för att dansa streedance med skolan. Jag hade hellre spelat innebandy men då hade jag behövt vara där från klockan 9 till 14. Nu ska jag bara vara där i 1 ½ timma. Nu ikväll ska jag nog kolla på japansk drama eller fortsätta med Summerland. Svårt val. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0