Snart VTFF

Publicerat: 2008-10-23 kl. 16:18:22

Ska bli jäkligt skönt med lite vila faktiskt. Har mycket skolarbete till efter VTFF men det ska nog gå bra ändå. Sitter och pluggar lite NK just nu. Vi kommer ju få omdömen och så för att få veta hur vi ligger till i ämnena, det ska bli spännande! Johan snackade med mig idag och sa att jag ligger bra till och ska fortsätta såhär. Woho. Men Japanska är inte direkt svårt heller. Just nu. Jag hoppas vi får veta vårat resultat på matteprovet imorgon! Och jag hoppas att jag fick bra! Det kändes ju grymt bra när jag skrev det så.. men det har det gjort förut också och då har jag inte fått vad jag trodde. Nejmen nu ska jag fortsätta att läsa om "Kopernikus och hans efterföljare". Shululu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0