Positiv och negativ dag

Publicerat: 2008-10-24 kl. 21:52:23

Dagen har verkligen både varit positiv och negativ. I morse var den positiv då jag fick MVG på mitt matteprov. Ni kan ana hur glad jag blev då jag aldrig fått mer än VG. Det negativa, var tyvärr basketträningen. Jag förstår inte vad som hänt efter den här roliga helgen av vinster. Det känns som om jag blivit rejält nedtryckt och inte kan komma upp igen. Okej, det som skedde i onsdag tryckte nog ner mig rejält förresten. Men jag känner ändå att jag förträngt det? Isåfall finns det nog kvar djupt inom mig. Basketen går verkligen i perioder för min del. Ibland älskar jag sporten och laget. Ibland vill jag bara därifrån och aldrig komma tillbaka. Det är jävligt slitsamt efter en längre tid och jag vet inte hur länge till jag håller ut....

Imorgon ska vi upp till Gävle och hälsa på syrran, Rickard och lilla Natalie. Det ska verkligen bli jätteroligt att äntligen få träffa sötnosen.


Kommentarer
Postat av: Jessie

jättefin design syrran!

2008-10-25 @ 09:25:51
URL: http://pessin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0