Match mot Skuru!

Publicerat: 2008-10-19 kl. 22:23:58

Nu sitter jag här vid datorn och är "typ" färdig med engelskan. Usch så tråkigt. Jag hade iallafall match idag. Den gick bra och vi vann! För min egen del gick det också ganska bra. Lyckades göra 9 poäng och fick spela relativt mycket. Jag är väldigt glad. Matcher som denna och den igår får mig att förstå varför jag spelar basket. Helt otroligt härlig laganda och alla är så snälla och rara. Och mongo. I Love U Team! <3
Läs mer om hur vi krossade Skuru här!

Nu ska jag försöka sova i några timmar för att sedan pallra mig upp och fara till skolan som varje måndag. Imorgon ska jag även försöka baka hyffsat goda chokladbollar till mitt kära mongolag som ska spela mot Alvik på kvällen. Hallelujah och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0