Idag har jag gjort massor

Publicerat: 2008-10-15 kl. 22:30:38

  • Haft Digital Bild som var faktiskt ganska hyffsat roligt. Jag fick 95% rätt/klart på vår uppgift och det är jag stolt över.
  • Haft Matematik där jag lärde mig lite nytt om promille samt nya enheten ppm som står för parts per million.
  • Handlat för andra gången med mitt nya bankomatkort. Läkerol på 7Eleven.
  • Skrivit några meningar på min Meteorituppsats.
  • Kollat på bebiskläder/leksaker med mamma på Outlet och i Jakan.
  • Ätit Chili con Carne.
  • Ätit Ben & Jerry's Phishfood.
  • Gjort en ny design till Syrrans blogg med Natalie som huvudperson!

Ja det var väl allt. Jag tror det står i rätt ordning också. Men nu är jag en halvtimma försenad till sängen, GODNATT!


Kommentarer
Postat av: emelie

haha läkerol! ^^)

2008-10-16 @ 20:47:00
URL: http://emelienorberg91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0