Ich bin müde

Publicerat: 2008-10-08 kl. 18:06:58

= Jag är trött.
Vi hade någon "inlämningsuppgift" som vi skulle "lämna in" till Andrew på DBn. I själva verket skulle han kolla igenom bilden som man skapat på photoshop och alla lager, banor och sånt skit. Jag tror jag fick VG. Sneglade lite på när han skrev haha. Sämst iaf. Vi skulle färglägga ett tefat. Se bilden nedan. Jag tyckte iallafall att min blev fin! Efter DBn var det matematik och det var lite småskoj för jag hann klart med det vi skulle jobba med på lektionen. Sen satt jag bara och stirrade ner i boken i sisådär en kvart. Efter det så hade jag två timmar håltimme och alla bara försvann. Jag ville inte äta själv så jag ringde mamma så träffades vi i Sumpan och jag åt lunch på ett café. Efter det åkte tog jag två tunnelbanor tillbaka för teambuildingen i CGO Norr. Det var ganska så kul trots att jag och Christoffer inte hade hittat på så mycket. Lärde mig sex nya ansikten och namn. Annie, Evelin, Oliver, Fredrik, Fredrik och Gustav. Trevligt värre. I Jakan träffade jag på Marlene och Frida (som jag inte träffat sedan skolan slutade i våras) och vi bussade tillsammans hem. Snart så ska jag nog äta, hejdå!


Kommentarer
Postat av: emelie

fin :)

2008-10-09 @ 18:15:36
URL: http://emelienorberg91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0