Hänt i punktform

Publicerat: 2008-10-04 kl. 15:09:17

Pallar inte skriva värsta långa inlägget om vad som hänt de senaste dagarna, så det får bli i punktform!

  • Vårt lag har blivit sponsrade och fått pengar så nu har vi beställt nya matchställ som inget annat lag i klubben har. Jag har äntligen fått ett eget nummer, #7
  • Tyvärr blev jag inte uttagen till helgens match mot Akropol. Det kan bero på att jag har spelat sämst på denna veckans träningar pga. att jag varit lite småsjuk och grymt trött.
  • Igår så fick vi utskottsordföranden ta en promenad till Cybergymnasiet Norr för att kolla in lokalerna vi ska använda nästa onsdag resp. fredag.
  • Jag tycker att det är ovanligt bra sångare i årets Idol och jag diggar Alice och Robin E mest. Johan och Jesper har även sina bra sidor...
  • Hantverkarna som gör iordning vårt kök säger att de troligtvis blir klara redan på måndag. Sedan är det bara elektrikern och rörmokaren kvar.

Det har nog hänt mycket mer men jag kommer inte på något mer just nu. Funderar på om jag ska åka till Sporthallen och kolla in damernas match. Men känner på något vis att jag borde fortsätta med allt skolarbete, som motionen och plugga katakana.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0