Ciao

Publicerat: 2008-10-16 kl. 20:18:18

Ingen normal träning idag faktiskt. 93orna tränade med oss så vi hade tävlingar istället. Inte så jättekul sorligt nog. Var nog inte på lekhumör. Vi fick veta att vi ska ha träningsmatch mot Järva(?) på onsdag också. Så det blir alltså fyra matcher inom loppet av fem dagar. Great. Hoppas jag får spela iallafall häften av dem. Ännu hellre tre, men helst alla fyra! Då skulle jag bli megaglad.

Imorgon slutar jag 10.50 efter engelskan! Som en komp för alla övertider de senaste veckorna! Fett skönt. Har även matteprov imorgon. Känner att jag är ganska hajp på detta så det blir nog inga större problemas. Ska göra några övningar nu.. hörs!

På japanskalektionen:

Johan: Kore wa nan desuka? Vad betyder det?
Jag: Vad är det?
Johan: Mm, vad svarar man på det då?
Jag: Kore wa hon desu.

Jag är bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0