Utan blåbär, ingen tjäder!

Publicerat: 2008-11-22 kl. 22:50:00

Idag har jag som sagt städat och även pluggat ekologi. Trevligt värre. Ekologi är faktiskt inte så svårt som det låter och när man väl kommer in i det så gåre som smort. Har nämligen ett "delprov" i det på måndag. Tre måndagar framöver. Det ska nog gå bra. Imorrn ska jag bara finslipa mina kunskaper samt nästan skriva klart min Novellanalys om Honey.
  Juste, åker upp till Gävle och hälsar på Natalie, Jessie och Rickard imorgon under dagen. Med Mamma, Simon och Nicole. Tyvärr kunde inte Jessica följa med pga. HON SKA SNART FÖDA! :D För vattnet har "typ" gått nu.. eller det sipprar lite. Det sa hon iallfall när mamma pratade med henne idag. Spännande! Så bebisen kan komma iprincip när som helst nu. Då blir jag moster igen!
  Godnatt och glöm inte att titta in imorgon också ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0