Koreanska är sååå coolt

Publicerat: 2008-11-30 kl. 21:02:44

Jag skulle lätt vilja lära min koreanska! Det är så fult men samtidigt så jävla skönt. När jag har lärt mig japanska flytande då ska jag ta och lära mig koreanska och kinesiska :D Jag har blivit medlem på en hemsida där man skaffar vänner från hela världen. Jag har mest snackat med människor från Korea men även en tjej från Kina och en kille från Japan men han var lite konstig så han skiter vi i! Mycket trevliga människor annars :)

Idag hade vi besök! Jessie, Rickard, Natalie, Jessica och Robban var här! Trevligt värre säger jag bara. Och Natalie var urgullig like always! Hon blir nog sötare och sötare för varje dag som går! Bilder kommer senare! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0