Inte mycket gjort

Publicerat: 2008-11-06 kl. 21:29:17

Är faktiskt lite besviken på mig själv. Dagen gick inte som planerad. Det enda jag faktiskt fick gjort var SO-läxan. Och tur var väl det eftersom den ska lämnas in i morgonbitti. Och basketträningen såklart. Men den är ju nästan obligatorisk. SOn var jobbigare än jag trodde. De 2 första frågorna var lätta och gick snabbt att svara på. Men den sista, då man skulle beskriva de fyra grundlagarna vi har, det tog tid det. Mer än ett A4 papper blev det, med otroligt liten skrivstil. Eller inte otrolig, men ganska liten. Så har inte hunnit med nogot mer. Får plugga allt det jag inte gjorde idag som tusan imorgon istället! Nä nu ska jag gå och göra något annat kul. HEJRÅ PÅ ER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0