Inte kul att vara sjuk

Publicerat: 2008-11-19 kl. 16:41:42

Nej, särskilt inte när man har två stora prov som väntar. Man har ju inte direkt någon lust att sitta och plugga när man är halvt döende. Och jag bara måste gå och skriva dem imorgon för jag tänker absolut inte skjuta upp dem till nästa vecka då jag har hundra andra saker. Och jag bara måste få MVG på dessa prov annars vet jag inte vad jag gör. Har inte fått MVG på år och dar känns det som.....
  En kul nyhet är att skolan fick ihop ett basketlag till Skol-DM och det är informationsmöte om det på måndag! Hihi, tänk om vi kommer få möta Jak-skolan där flera av mina lagkamrater ska spela. Dåliga med det är att mötet är kl 13 och jag slutar 11.20.. Jaja, vad ska man göra?
  Nej, plugga tänker jag nog göra senare ikväll för nu orkar jag inte. Ska skriva recension om filmen jag såg igår bara! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0