Igår och idag

Publicerat: 2008-11-15 kl. 09:51:59

Igår var det en vanlig dag med skola och träning. Träningen gick faktiskt ganska bra för min del. Känner att jag börjar få bättre struktur på spelet vilket är jättebra. Tyvärr blev jag inte uttagen till dagens match, och jag hoppas att det beror på att jag missade en träning. Sämst för jag ville verkligen spela idag. Fattar inte varför jag tog sprutan i tisdags när jag har hela tre veckor utan matcher. Jaja. Om en timma ska jag vara nere i sporthallen för att sitta sekretariat för F97, 11åringar, med Olivia. Därefter tror jag att jag åker hem och sen tillbaka igen för att kolla på tjejernas match mot heat! Järfälla vs. Järfälla, ya know! Heja mitt lag, krossa dem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0