sol och körslag

Publicerat: 2008-05-10 kl. 22:09:05

idag har jag solat för första gången i år! otoligt att jag blev lite röd på bara 45 minuter i solen. vanligen blir jag knappt röd på flera timmar haha.
  mamma och pappa åkte till åland idag vilket betyder att simon och jag är ensamma hemma ikväll. eller mest jag då. simon har varit borta hela dagen och spelat in demo eller något och jag varit hemma. han kom hem straxt innan åtta och gick då ner till grillen för att köpa pizza. efter pizzan så gick han ut så nu sitter jag här helt själv.
  körslaget finalen var ju ikväll dåra, och som jag trodde vann team cans. fastän jag hejade på team brolle är jag inte ledsen över att de inte tog hem hela skiten. team cans var något bättre egentligen och förtjänade att ta hem segern. GRATTIS!

image77

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0