basketavslutning

Publicerat: 2008-05-13 kl. 22:30:27

den var trevlig den. ganska. har väl varit med om roligare i mina dagar. bäst var nog den för 6 år sedan hiho. vilket minne man har.. eller kanske den för.. 4-5 år sen? aja, då var man på city summer iaf. idag blev det inomhus, i sporthallen. yäy. och jag stuka foten, not yäy. aja så kan det gå om inte haspen är på!
  vi har ju fått en jävla bok på svenskan som vi ska läsa innan terminen slutar. mina drömmars stad heter den visst. orka! jag som vill läsa isfolket >< jag har läst några kapitel redan och den verkar väl helt okej. men texten är apliten. ska nog snart gå och läsa lite biologi sen kanske läsa i den några få kapitel och sen ska jag gå till kojs. oyasumi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0