stan med tjejorna!

Publicerat: 2008-03-01 kl. 14:56:34

igår var jag i stan med emelie, mikaela och jennifer :) det var skojskoj. vi gick hela drottninggatan, hela västerlånggatan och tillbaka! det var faktiskt BARA där vi var under alla timmar vi spenderade i vår huvudstad. hittade en del roliga affärer på vår väg där vi köpte presenter till frida. bästa var ju en affär med massa olika ljus! de hade ljus i glas som såg ut som typ champagne och sådant. fast själva drickan var ju av gelé. sedan fanns det typ ett glas med latte som också var ljus. fett coolt! vi fikade på något café där jag och emelie delade på en stor muffins. men den var faktiskt inte så mättande som man skulle kunnat tro. jag åt mest haha. sen började jag äta mickis chokladboll också XD fast åt aldrig upp hela för jag upptäckte att "fan jag ska ju banta!". efter det så gick vi och kolla kläder istället. hittade ett par skitsnygga jeans inne på manhattan för bara 300 kronor! självklart slog jag till, har ju länge velat ha svarta jeans. efter det gick vi till weekday som de öppnat. skiiitstor affär och ashäftig. snygg design och en dj! men kläderna är väl inte så vackra. finns ju en del olika slags jeans! XD sen gick vi in på bikbok, och sedan for vi hem :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0