stallet

Publicerat: 2008-03-11 kl. 21:09:50

följde med tvillingarna och jossan och jennifer till stallet igår eftersom det inte var någon träning på kvällen. det var väl lagom kul haha. luktade äckligt där iaf! höjdpunkten var persikorna jag köpte i kiosken. usch, hästar är läskiga. klarar ju knappt av att stå bakom dem. eller javisst, det tycker väl alla är lite obehagligt. men jag jag får paniken. och om de är bakom mig är det ännu läskigare! jag skrek till när det kom en bakom haha. aja, vi kollade iaf på när jossan och jennifer red och hoppade. jossan på el maestro och jennifer på wilma! de var duktiga. har aldrig sett de rida förut heller så. men de har hoppat över högre hinder än vad de gjorde igår. men det var en upplevelse att vara där iaf.

image54

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0