ensam hemma

Publicerat: 2008-03-22 kl. 21:18:40

det var några dagar sedan jag bloggade så jag tyckte det behövdes. jag orkar inte skriva något om åland för det känns på något sätt oviktigt. troligen kommer jag ångra att jag inte skrev vad vi gjorde när jag läser detta senare men den risken får jag väl ta? jag och simon har varit ensamma hemma sen i måndags för mamma och pappa är i madeira. mamma smsar i princip varje dag och frågar om allt är ok och det är det såklart. igår kom min syster jessie och hennes kille rickard hit och sov över. det var trevligt. dem hade en stor nyhet att berätta men fick inte avslöja den för någon än men det kommer. spännande va? har börjat kolla på one tree hill igen. från början. planerar att hinna se klart alla säsonger innan skolan börjar näst, nästa tisdag. har sett till ungefär halva fjärde säsongen men just nu är jag på avsnitt fem av säsong två. så mycket jag glömt. vet inte om jag ska kolla mer på oth idag, tror jag ska sitta och lyssna på musik istället. ojoj, nu smsade mamma igen. hon skrev att hon längtade hem men det är bra där. det låter ju bra. hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0