egen idrottslektion igår

Publicerat: 2008-03-08 kl. 12:12:52

så var det dags för mig att ha en egen idrottslektion igen. i åttan hade jag ju också en, men då tillsammans med jenni. nu var det dock svårare och.. viktigare att det blir bra. var tvungen att göra ett friskisprogram. men det gick ganska bra ändå! tappade takten någon gång, gjorde några övningar i fel ordning. men det märkte ju ingen såklart. sedan efter uppvärmningen var det ju dags för mitt huvudmoment. och jag, trots att min grej är basket, hade valt att köra ett eget hopprepsprogram. alltså de hoppade på ett sätt, sedan gjorde de en fysövning, hopprep, fys, hopprep, fys och så vidare. alla var typ döda efter halva programmet. men många klarade det ändå! sedan så hade jag ungefär 10 minuter kvar och jag hade inte planerat in någe mer. så jag fick köra lite stretching. fick bra kommentarer av båda ann och mina klasskompisar iallafall. fan va skönt att detta är över nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0