TURKIETS SUPERVÄNDNING!

Publicerat: 2008-06-15 kl. 23:26:15

turkiet vs tjeckien, och herregud vilket match! det stod ju nästan klart att tjeckien skulle vinna, när de ledde med 0-2 i sista kvarten. jag menar, hur ofta händer det att ett lag vänder från 0-2 till 3-2? inte ofta, men det händer! som i denna match! shiat, under sista kvarten hinner turkiet proppa in tre mål! god damn, och de sista två under två minuter i slutet! trodde inte det var sant! :O och tillråga på allt, haha, så blev turkiets målvakt utvisad i typ 92:a minuten! XD så nummer 17 i fick hoppa in i en minut haha! :) där hade det kunnat gå illa! säger bara, FAN VILKEN MATCH! :D nu kom turkiet till kvarten och ska spela mot kroatien! 
  några ord om den andra matchen som spelades samtidigt fast på en annan arena och annan kanal, schweiz - portugal. trodde fan portugal skulle vinna lätt. schweiz har ju inte spelat så bra och förlorat alla matcher. men icke sa nicke, när ronaldo inte är inne på plan då tar schweiz segern lätt! :) andra målet, 2-0, fick de genom en straff! :)
  jag kollade inte så mycket på schweiz-portugal eftersom jag var för upptagen av turkiet-tjeckien. visste att det skulle bli en bättre match för vinnaren var den som kom till kvartsfinal! men dock så följde jag det mesta av den andra matchen också. man kan ju se två kanaler samtidigt! hihi!



Kommentarer
Postat av: david

fyfan ! ville inte att turkarna skulle vinna -.- xP

2008-06-16 @ 22:48:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0