oh jävlar, nu är det snart slut

Publicerat: 2008-06-12 kl. 16:53:48

idag var jag i skolans korridorer för näst sista gången. vi skulle städa skåpet m.m. vi kollade även på inspelningar från sjuan! dock var det bara tio personer eftersom vår lärare inte hitta resten, synd, men fasiken vad söta alla var :D uuusch jag vill inte sluta viksjöskolan. jag är rädd för att jag kommer sakna alla :/ jag får väl tänka att hela livet är som ett långt sommarlov från alla.. haha. omöjligt tanke, men ändå? ikväll är det iallafall sista kvällen med gänget och det blir nog skojsigt. ska nog gå och sminka mig nu, har inte gjort det på över en veckamen tänkte att det kunde vara trevligt ikväll! adiós!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0