fotbolls-EM

Publicerat: 2008-06-07 kl. 20:19:44

idag vaknade jag straxt innan åtta. gick ner och ut på baksidan för att fortsätta sova i hammocken. där sov jag väl i ungefär en och en halv timme innan solen låg över hela. gick sedan upp till mitt rum för att sova i mitt eget rum igen som faktiskt var väldigt svalt, till och med kallt! var t o m tvungen att stänga fönstret för att inte frysa ihjäl. efter jag sovit gjorde jag mig i ordning för att ligga ute i solen och bli brun. det gjorde jag i ett par timmar, men mycket färg fick jag dock inte. kom på att jag ska köpa högtalare till min ipod så jag slipper ha hörlurar när jag ligger där ute. det är så obekvämt.
  annars har jag kollat lite på jdoramat osen och just nu har vi gäster här och jag sitter och kollar på det taiwanesiska dramat romantic princess. kollade faktiskt nu på första matchen i fotbolls-em. schweiz vs tjeckien, tjeckien vann. och såklart, som vanligt, missade jag målet. precis när jag går iväg i en minut för att säga en sak till mamma så gör de mål. jag har aldrig sett ett mål live pga av detta. det är förargligt. aja, om ca en halvtimme är det portugal vs turkiet och då kanske man får se något mål. heja portugal!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0