24 juni 2008

Publicerat: 2008-06-24 kl. 21:22:09

inte skrivit på ett tag igen men jag pallar verkligen inte. händer ju inget i mitt liv så. kan väl slänga in några meningar om em. semifinal snart och det är tyskland - turkiet och ryssland - spanien. hejar på turkiet iaf.. men hade nog velat se både tyskland och turkiet i finalen :/
jag är glad för imorgon ska jag och mamma åka till netonnet och köpa min nya dator! *happy* det ska bli jätteskönt att få någe nytt här i huset/rummet. min data är så ohyggligt.. dålig. låter som fan gör det också.
en annan sak jag har att berätta är att jag typ ska på CH3RiSH-träff den 9 augusti! CH3RiSH-träffen är en träff för JE-fans. Johnny's alltså. fattarni? nej troligen inte.. O_o det är en träff för sånna som jag som lyssnar på NEWS etc.
adjö!

Kommentarer
Postat av: emelie

ska du? vart då?:) gud vad roligt:P

2008-06-26 @ 17:34:04
URL: http://emelienorberg91.blogg.se/
Postat av: bloggerskan själv

i stan xD

2008-06-26 @ 20:28:59
URL: http://bexis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0