19 juni 2008

Publicerat: 2008-06-19 kl. 13:44:08

här sitter jag och käkar kungen av danmark och mår allmänt bra. dock var det ju lite synd igår att sverige inte klarade av att vinna mot ryssland. kan ärligt säga att sverige suger på fotboll. läste att enligt statistiken är vi sämst, och det tvivlar jag inte ett dugg på! men vad kan man göra? kul för ryssarna att det gått så bra för dem i år. jag menar vinna eurovision song contest samt komma till kvartsfinal i em. jag tror de kommer förlora mot holland men man vet aldrig, de spelade bra mot oss. fast jag hejar på holland! :) 
image526
just nu sitter jag och lyssnar på tegomass' nya singel, aiaigasa, och den är väl helt lovande för tillfället. det var såklart en limited edition och då fick jag en dubbelcd.
disc 1 - tre spår, disc 2 - musikvideo samt making of .. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0