18 juni 2008

Publicerat: 2008-06-18 kl. 17:30:01

hej,
tre dagar sedan jag bloggade. rätt länge för att vara jag. jag brukar ju blogga varje dag och ibland flera gånger på en dag. inte så mycket har hänt. har haft en urjobbig träning som vanligt och inte blev det någon övningskörning idag heller, men kanske imorgon? måste vänta på nån handledargrej så mamma och pappa får ut och köra med mig och simon. pappa och jag har iallafall kommit överens om att jag ska få köpa en data nästa vecka när han får lön. jag betalar 50% av den, dvs 3 024kr. just nu har jag 2 840 så det saknas 184 kronor. och jag får 300kr nästa vecka så allt är ju klart att vi åker och köper min älskade data nästa vecka. i'm so happy! ikväll är det em som vanligt. ska kolla på ryssland - sverige och självklart hoppas jag på sverige så vi kommer in i kvarten. där kommer vi dock förlora mot holland som kommer vinna hela skiten! ajöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0