övningskörning!

Publicerat: 2008-07-06 kl. 00:18:43

idag var det dags för min första övningskörning! körde lite grann nere vid görvälnsparkering och gick väl sisådär. det var fett läskigt och bilen flög fram när jag tryckte ner gasen O_o herregudars jag ville inte fortsätta.. men när man är rädd ska man absolut fortsätta annars vågar man ju aldrig sätta sig framför ratten igen.. så det gjorde jag! jag krypkörde lite, hoho! :D vet inte när jag ska köra nästa gång men det blir väl antagligen snart.. ^^
annars har jag gjort ovanligt mycket idag.. jo först så övningkörde jag ju.. sedan åkte mammut och jag till ica för att handla lite mat till mig som jag skulle äta ikväll eftersom de ska bort.. :b det blev en lasagne som var rätt så god. efter det så åkte vi hem och jag fick lust att dribbla lite med basketbollen utomhus.. men den var såklart opumpad och nippeln till pumpen gick av, så vi åkte raka vägen till intersport och köpte nya plus ett hopprep(!) sen lirade jag lite för mig själv och sedan bar det av igen till plantagen för att köpa blommor till nicole och co. xD sen .. läste jag väl isfolket och kollade på allsång och sedan far mor och far iväg.. jag kollade på film och blev ganska så pissed off eftersom en viss person förstört en annan film när h*n lånade den för ett antal månader sedan och jag kollade inte direkt om den var okey när jag fick tillbaka den, det var typ massa prickar över hela skivan och det var helt omöjligt att få bort..... det var den förstörda filmen jag tänkt se men det blev aquamarine istället.. ^^ käkade också ben&jerry's phishfood och den var såklart god men sedan började jag må illaa...... hoho. nu har det blivit mörkt och läskigt och jag längtar bara tills föräldrarna kommer tillbaka.. (^_^)


asså ååh han sjunger såå underbart <3

Kommentarer
Postat av: mickis

åhh! jag var på där då och såg det :P

2009-03-23 @ 09:48:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0