hej!

Publicerat: 2008-07-13 kl. 13:40:11

inte bloggat på några dagar trots att det har hänt saker. jo först och främst åkte jag + far + mor + nicole till dalarna i onsdags. vi släppte av nicole i borlänge och fortsatte själva till rättvik för att käka. det blev på en thai/kina-restaurang och jag åt kyckling. sedan fortsätte vi ett par kilometer till dalhalla för att kolla på rhapsody in rock! det var skojsigt. robert wells, charlotte perrelli, sofia källgren, lagaylia, peter johansson, linda lampenius, pablo cepeda och lenny norman var väl typ alla som uppträdde där ett par gånger var :) roligt att man dessutom fick se charlotte sjunga hero!
  i fredags åkte jag + far + mor in till stan för att gå på musikmuséet. det var rätt så skoj för man fick prova massa instrument hihi. sen gick vi väl runt lite och kollade i massa tråkaffärer (förutom sun ai där jag köpte japanskt godis) det började regna som fan i stan så vi var tvungna att köpa ett paraply till mig för jag hade inte ens någon jacka med mig. efter det mötte vi simon vid t-centralen och vi alla tog tunnelbanan och gick en bit till den tjeckiske restaurangen moldau och åt en bit mat. jag åt schweizerschntizel och drack almdudler <3
  mer har väl inte hänt förutom att jag var ute i sandvik och sprang igår. det blev dock bara 4 km trots att jag planerat 5,2 km eller åtminstone 4,6 km ^^ men idag tror jag att jag ska springa lite intervaller iaf.. det ska nog gå bra :D tjosan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0