VG/MVG-delen

Publicerat: 2008-01-24 kl. 18:55:34

FYFAAAN vad dåligt B-delen på matteprovet gick. blev helt förrvirrad på första talet så allt blev typ sämst. men jag tror jag får rätt på första talet ändå. jag som satsar på mvg. hah, det är ju patetiskt! kände mig som ett ig-barn när jag räknade. på tal om ig-barn, frida, hon fick vg. men inte för hon var duktig, nej, för hon fuskade. hon smsade med nadja (som har mvg) hela lektionen och fråga efter svaren. så hon fick alla rätt. det är fan sjukt dåligt. torbjörn måste ju fan misstänka något. usch. vill inte till skolan imorrn och se vad jag fick. men jag blev nöjd med fråga 8 på MVG-delen. inte för jag är så säker på om det blev rätt, men diggar min uträkning. den var fett bra, ekvationer och sådant ^^ så om jag får rätt på den blir jag lycklig :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0