täby cup dag 2 & 3

Publicerat: 2008-01-04 kl. 22:13:24

kom nyss hem från cupen! jätte skoj dag det var idag tycker jag ^^

igår: första matchen var mot västerås, de var verkligen jätte duktiga. vi blev krossade som fan haha. lyckades bara göra 7 poäng XD så resultatet                      blev 7 - 45 til vässe.
andra matchen var mot JKS. usch, är så förbanmnad att vi förlorade. de är egentligen inte ens bra. inte ens korrekt matchklädsel >< de sätter bara sina jävla straffar hela tiden! 37 -51

idag: första matchen gick väl inte så jätte bra. men jag tycker själv att jag spelade ganska hyffsat trots att jag inte gjorde några poäng. den var mot bollstanäs. 93or till och med, men duktiga! slutresultatet blev 22-66, de vann alltså med 44 poäng. efter vår match gick vi och kollade andra lagets match, mot brahe! skiiitjämn och spännande! riktigt läskigt där i slutet när det stod 36-34 och det var brahes boll! då gjorde mathilda snyggaste brytningen av en pass, och sen kom slutsignalen! tjejerna kom till B-semi! men dock så slutade dem där :( förlorade mot jävla JKS med 46 - 51. men det var jävligt bra spelat!
till lunch/middag åt jag, maria, elin, olivia, linnea och veronica på tacobra. tog en enchilada. helt okej, men kanske inte direkt min favorit maträtt XD
senare klockan 20.00 hade vi våran "extramatch" mot tyresö. i början var det rätt jämt men sedan så drog vi iväg! och jag är fett stolt över min insats, gjorde 9 poäng! :D bäst hittils med detta lag haha. jag kämpade på som fan och det gav resultat ^^ reslutatet blev 55 - 30!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0