täby cup dag 1

Publicerat: 2008-01-02 kl. 19:38:25

idag startade täby basket cup. gick upp klockan 8.30 för att käka och sedan samlas vid sporthallen klockan 10.00. första matchen mot örebro spelade jag som bäst, dock blev det en förlust på 27 poäng. resultatet var 28 - 55 och jag gjorde 5 av de poängen! sedan åkte vi in till centrum för att käka, och osocial som jag är åt jag inte med laget utan med mamma, camillas mamma och annes mamma. men alla gick till taco bar och där pallade inte jag äta. men maria och jag ska äta tillsammans imorrn så det blir bra! klockan 17.00 startade den andra matchen, mot täby, men den var inte lika lyckad för min del. fick inte spela så mycket.. men ganska lagom, fast vi vann! jätte jämt och spännande slut men tillslut slog vi jävlarna med endast 2 poäng, resultatet blev 35 - 33. sköna mina lagkamrater är haha, alla stod och sjöng i duschen. i will surviiive! *klappklapp*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0