skola, basket, match

Publicerat: 2008-01-22 kl. 23:13:37

dagen började med NO. vi kollade på en tråkig berg- och dalbanefilm och nån om newton eller något. fett trist iallafall. sedan var det idrott, handboll. vi hade vikarie så det var också tråkigt. ojämna lag och ingen var riktigt seriöst haha. sedan skulle vi haft språk, men såg efter en halvtimmes rast att den var inställd. det blev alltså 2 timmars håltimme för oss i särengelskan (fattar inte varför jag går där, har ju mvg i engelska). på rasten åt mikaela och jag i matsalen sedan travade vi hem till jossan för att kolla klart på tarzan och började se på skönheten och odjuret. sedan, på grund av de (a), kom vi försent till svenskan. det förstörde hela lektionen för min del. har inte fått sen ankomst sedan sjuan, och det var också pga av dem. sorry girls, men så äre. efter svenskan vare dags för G-delen (A-delen) av matematikprovet. jag tror det gick bra, hoppas på alla rätt. höll på och göra ett väldans slarvfel när jag skrev att 2 av 50 var 40 %.
sedan var det basketträning. vi körde nån slags hinderbana. fem upphopp på tjockmatta, springa till kon, baklänges tillbaka till annan kon 5 ggr, kullerbytta, upphopp på tjockmatta, springa mellan koner, springa i rockringar, hoppa över plintar samt krupa under mattor (som tagtrådshinder). jobbigare än vad jag trodde. sedan hade vi fys, åhfyfan jag dog! hade redan träningsvärk i magen. efter det var det snabbt in i duschen och tåg/buss till solna hallen för att kolla på öresundskraft vs solna vikings. fett bra match, bättre än dammatcher! solna vikings tog hem segern :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0