lunchrast

Publicerat: 2008-01-10 kl. 12:10:23

börjar bli väldigt trött på att gå hem varje lunch. men jag har inget val, för vissa personer alltid ska gå hem på våra långa rast. annars får jag äta själv. och det pallar jag ej. vi har börjat med historia på so:n nu, kulkul! andra värdskriget. historia är nog roligaste so-ämnet. lektionen börjar klockan 13 med matematik. efter det har jag syslöjd till klockan 16. usch och blä, vet inte ens vad jag ska göra. syslöjd hade varit roligare om det hade varit en annan tidpunkt, men sååklart ska det vara sista timmen. som tur är ska jag inte gå på träningen klockan 17. ska nämligen in tills stan och kolla i mikael elias teoretiska gymnasium. om inte den är bra, så är det nästan tvärsäkert att jag väljer cybergymnasiet. nu ska jag lägga mig och vila en liten stund innan jag vandrar tillbaka till skolan. see ya!..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0