gott nytt år

Publicerat: 2008-01-01 kl. 15:46:53

eller ska jag säga akemashite omedetou? ni kan ju bara gissa vilket språk det är på haha. just nu sitter jag bara vi datan och gör inget mer än att chatta och lyssna på musik, ace of base - all that she wants. sitter och väntar på att avsnitten av it started with a kiss ska laddas ner, men de segar som vanligt. kommer dröja minst 12 timmar fan. *dö* jag har ett avsnitt kvar på datan jag inte sett, episod 17, men jag vill spara det så länge som möjligt så jag slipper vänta så länge på resten. serien är nog en av de sötaste jag någonsin sett, inte konstigt att den blivit utsedd till sötaste taiwanesiska dramaserien. vill bara att zhi shu ska kyssa xiang qin igen <3 det var så gulligt när han gjorde det i episod 7 helt oväntat. jag älskar serier som denna, och när den är asiatiskt är det ännu bättre och gulligare. så gulligt när två gillar varandra och antingen den ena eller båda inte vågar erkänna det.. aw. jag blir alltid så glad när det händer något mellan de två då. gosh, är verkligen beroende av denna serie <3
image18

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0