alla rätta på ma-provet

Publicerat: 2008-01-23 kl. 19:31:07

..visserligen var det bara G-delen, men ändå! det enda "felet" var att jag glömt skrivit enheten på tre tal. men torbjörn skrev 20/20 ändå men jag ska akta mig till vg/mvg-delen för där kommer han sätta fel om jag gör så igen. vi gick igenom massa tal som kommer på provet så svårt blir det nog inte. på no:n fick vi massa nytt att göra, men som tur är var jag redan klar med allt förutom det vi fick idag, sedan flera dagar tillbaka. ska börja läsa på häftet vi fick på fredag efter alla läxförhör och prov. på svenskan fick vi en uppgift att skriva om en historia på på ett helt annat sätt, men det ska handla i princip om samma sak. jag valda skriva om en rika människor i los angeles. kanske inte bäst, men ska vara klart imorgon. ska lägga in lite basketbilder på bilddagboken nu sen ska jag nog plugga lite matte och so ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0