Packning

Publicerat: 2008-12-11 kl. 16:31:29

Jag vet inte om jag ska använda den nya bloggen (som ni inte vet namnet på än) eller inte. Den här är ju som en dagbok och det vore synd att inte fortsätta med den här då men samtidigt skulle det vara skänt att få en ny start. Jag har ju skrivit en massa knasiga saker under mitt år som bloggerska och lite kanske man skulle vilja glömma. Om det skulle bli så att jag byter blogg, så kommer denna självklart finnas kvar! Men jag får se hur jag gör.....

Jag försöker packa tills resan imorgon. Det går rätt så bra men jag väntar bara på att alla kläder ska tvättas klart så det kan packas ner. Nä nu ska jag nog bara packa i allt jag tagit fram för att se hur det får plats! Ha det!


Kommentarer
Postat av: Emy

trevlig resa, bexis =D

2008-12-13 @ 22:27:29
URL: http://emysplace.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0