OKEJ & FRIDA

Publicerat: 2008-12-03 kl. 21:15:52

Jag har ju länge varit prenumerant av tidningarna OKEJ och FRIDA. Det var länge, länge sedan jag tröttnade på dem men prenumerationen har liksom aldrig tagit slut. Men vi har äntligen avslutat prenumerationerna nu så nu slipper jag dem. Särskilt OKEJ. Den är ju så jävla sämst. orkar inte läsa om massa kändisar som släpper skivor hit och dit. Nej sådant intresserar mig inte längre. Jag tog mig själv i kragen nu för att rensa bland alla mina tidningar, sätta dem i nummerordning, räkna dem och sådant. Och vet ni? Jag har 56 OKEJ-tidningar och 104(!) FRIDA-tidningar! Så blir det om man prenumererar i flera år... Men allt ska upp på vinden nu. Vill inte slänga ifall man får återfall och vill läsa något senare. Jag har ju även en massa Läslusen tidningar. Och det var åratal sen jag slutade med Läslusen. Och Nemi. Sune. Top of The Pops. Herregud vilket liv! Nej, allt ska bort och jag ska fortsätta rensa min bokhylla! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0