Ibland är man så nära...

Publicerat: 2008-12-17 kl. 18:01:56

Förutom att ha fixat klart designen idag har jag även varit i skolan! Först hade jag DB, som jag skrev om tidigare, och sedan matte. Jag och Maija följde med Zulfira för att få veta vårat senaste provresultat och för min del gick det väl som väntat. VG! Jag är jättenöjd trots att jag var riktigt nära att få MVG. Det enda som hade behövts för MVG var att jag skulle skrivit en slutgiltlig formel på en uppgift.. Så nära var jag! Men man ska inte gråta över spilld mjölk ;)

Efter matten var det dags för mig att skriva samprovet. Maria, min samlärare, ringde mig på DBn och berättade att hon var hemma med sjukt barn så hon kunde inte sitta med mig när jag skulle skriva provet. Istället skulle jag upp till resurshuset(?) till någon Hans och skriva. Tänk att det fanns delar i skolan man aldrig hört talas om! Jag antar att där sitter de som har svårt att jobba i större klasser.. för alla bara glodde på mig och deras ögon sa "vem är det där?!?" En helt främmande människa som kommer in till dem. Haha. Det var skoj. Men annars så gick samprovet rätt så bra! Synd bara att hon alltid gör EN vg/mvg fråga fastän jag visar högre kvalitét på alla g-frågor också.

När jag skulle ta bussen hem från jakan satt Emelie där och väntade! Hon, som inte haft någon skola, hade varit och julhandlat. Vi tog bussen tillsammans hem, såklart, och det var mucho trevligt!

När jag kom hem gjorde jag inte så mycket mer än att fixa bloggen och käka. Sedan sov jag. Nu sitter jag här och antecknar lite inför datorkunskapsprovet imorgon!

Ikväll är det match mot blackan! HEJA HEJA HEJA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0