God kveld!

Publicerat: 2008-12-02 kl. 20:23:13

Igår åkte min syster in till BB!!! Kanske kommer det en Liam eller Alicia snart?! Hon har väl varit där i ett dygn nu så en bebis borde pluppa ut närsomhelst! Men jag hoppas att det sker imorgon eftersom Jessica vill att bebisen ska komma den då (3 Dec) för då är det Ozzy Osbournes födelsedag! xD Men vi får väl se hur det blir! =)
  Fick veta träningstiderna för Skol-DM. Sämst säger jag bara. I Kvarnholmen 14-15 på tisdagar. Jag kan nog inte delta längre eftersom jag knappt kommer hinna till min egna träning. Den är så mycket viktigare än ett jävla skollag. Men ska mejla tjejen som håller i det hela och berätta min situation. Får se vad hon säger...
  Nu ska jag duscha och sen kanske plugga något och sen sova! Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0