Det finns så många olika människor...

Publicerat: 2008-12-18 kl. 22:44:31

Jag tänkte på detta idag i skolan. Det finns så många olika individer i min skola. Små grupper med sin egna stil. Ganska häftig eller hur? Jag menar, förr i tiden såg väl alla nästan likadana ut? Då menar jag för flera 100 år sedan. Den största skillnaden var väl mellan fattiga och rika. Hmhm.

Papput und jag pratar om att investera i en systemkamera så vi ska kanske ta oss en åktur in till stan under mellandagarna och kolla in ett par kamerabutiker! Mycket roligt! Det blir nog mycket roligare att fotografera när man har en bra kamera istället för en vanlig, liten och ful digitalkamera. Och bilderna blir så mycket bättre också! Sen är det ju jag som är proffsfotografen i familjen också så det kommer ju bli peeerfekt.

Kollade i tv-tidningen om  vilka filmer som kommer till jul! Grinchen, Nu är det jul igen, Hitta Nemo, Kalle och Chokladfabriken, Armageddon och Shrek för att nämna några! Som vanligt kommer det nog sluta med att jag inte ser någon av dessa filmer. Men vad gör det om 100 år? Nä då har jag nog sett alla... Och juste, så kommer ju Två skall man vara - den jättesöta filmen med Mary-Kate och Ashley Olsen! Den är ju bara så bra så den måste ses!

Imorgon är det skolavslutning! Tänk att lilla jag, Rebecca, har klarat av den första terminen i gymnasiet! Jag som började sjuan alldeles nyss... det är sjukt vad tiden flyger fram! Det ska i alla fall bli skönt med lov nu. Första lovet sedan i sommras. Som ni alla vet, eller borde veta, har ju Cybergymnasiet inga lov! Nej, vi får kämpa oss igenom varje dag under en hel termin utan någon som helst vila. Och högt tempo är det också, det kan jag lova!

Oj, vilket långt inlägg detta blev! Men det är väl bara roligt? Godnatt och vi hörs imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0