15x15 är grymt jobbig ibland

Publicerat: 2008-12-15 kl. 22:02:19

Träningen gick väl helt OK. Kunde gått bättre men det kan det väl alltid. I slutet sprang vi 15x15 i sex minuter. Det var grymt jobbigt. Eller egentligen inte, det var mest efteråt man kände att man skulle ramla ihop och dö. Nu ska jag snart plugga inför naturkunskapen imorgon. Har läxförhör och jag är väl inte heeeeelt förberedd men det får gå som det går. Förresten fick vi tillbaka vårat engelska grammatikprov! Gissa vad jag fick? MVG! Yäy! Dock anser jag att jag fick för många fel för högsta betyget men men, man ska inte klaga. Annat som händer imorgon är svenska bokredovisningsprov, plugg inför samprovet samt träning. Låter väl som en rolig dag? Nej, inte direkt. Bajs på skolan! Det ska bli galet skönt med lov nu...... Godnatter.

Btw kommer nya designen antingen till helgen eller nästa vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0